Νέα αναστάτωση στο σύστημα της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας…και η λύση μας!
Οι εισαγωγείς από το Λονδίνο μέχρι τη Βαρσοβία πολύ σύντομα θα βρεθούν αντιμέτωποι με υψηλότερους ναύλους, μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις και άλλα εμπόδια κατά την όλη διαδικασία, εξαιτίας των δυτικών κυρώσεων εις βάρος της Ρωσίας. Ως αποτέλεσμα η μετακίνηση αγαθών ανάμεσα στη Γηραιά Ηπειρο και τη Νοτιοανατολική Ασία θα δυσχερανθεί. Η εισβολή στην Ουκρανία από τον Βλαντιμίρ Πούτιν και τα αντίποινα που σχεδιάστηκαν για να παραλύσουν τη ρωσική οικονομία, προξενούν νέα αναστάτωση στο σύστημα της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας, το οποίο ουδέποτε ανέκαμψε από το πρωτοφανές σοκ της πανδημίας του κορωνοϊού.
Πέραν των τραγικών ανθρώπινων απωλειών, ο πόλεμος ενδεχομένως να προκαλέσει άνοδο στα καύσιμα, στα βιομηχανικά μέταλλα και άλλες πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή αγαθών που κατασκευάζονται στην Ασία και διοχετεύονται στην Ευρώπη και πέραν αυτής.
Κι αυτό δεν είναι καλό σημάδι για τις οικονομίες της Ευρώπης, οι οποίες ήδη βρίσκονται αντιμέτωπες με ελλείψεις προμηθειών, ακριβότερη ενέργεια, συμφόρηση στους λιμένες και τον υψηλότερο πληθωρισμό μετά την εισαγωγή του ευρώ. «Θα δούμε ακόμα σοβαρή αναστάτωση στην αλυσίδα εφοδιασμού», παρατηρεί η Τζένιφερ Χίλμαν, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Τζόρτζταουν και πρώην αξιωματούχος με αρμοδιότητα σχετική με το εμπόριο των ΗΠΑ.
Επί του παρόντος δεν υπάρχει παρά ελάχιστη διαθέσιμη χωρητικότητα στις διά θαλάσσης μεταφορές, ώστε να απορροφηθούν οι κραδασμοί έστω και από ένα μεμονωμένο και περιφερειακού χαρακτήρα σοκ, τόνισε ο Γιαν Χόφμαν, διευθυντής των συστημάτων προμηθευτικής αλυσίδας, στη Διάσκεψη Εμπορίου και Ανάπτυξης των Η.Ε. Τόσο η Maersk όσο και η DB Schenker, η μονάδα διαχείρισης συστημάτων μεταφοράς των γερμανικών σιδηροδρόμων Deutsche Bahn, παρέχουν ευέλικτες υπηρεσίες διά θαλάσσης από την Ασία και μετά μέσω του εκτεταμένου σιδηροδρομικού δικτύου της Ρωσίας προς τη Γηραιά Ηπειρο. Αλλά ακόμα και αυτές υπόκεινται στις κυρώσεις. «Το να αποφύγει κανείς τις κυρώσεις συνιστά μείζονα κίνδυνο», παρατηρεί, τέλος, ο Πίτερ Σαντ, προϊστάμενος αναλυτής της Oslo-based Xeneta, μιας πλατφόρμας ανάλυσης της αγοράς φορτίου. «Οπερ σημαίνει ότι ο ναύλος για τη μεταφορά ασυσκεύαστων προϊόντων θα εκτιναχθεί, καθιστώντας το εμπόριο και τις εξαγωγές πιο ακριβές παγκοσμίως»
Πηγή : ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Η λύση μας:
Εμείς στους Ρολογάδες καθώς παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας (στη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας) φροντίσαμε να κάνουμε τις απαραίτητες αναπροσαρμογές στις μεταφορές για τις καθυστερήσεις, σε συνεννόηση με τους ιθύνοντες, ώστε να έχουμε ροή προς το κανονικό. Προσαρμόσαμε τα πακέτα μας σε μικρότερα και ελαφρύτερα με λίγα λόγια, και διανύουμε την πέμπτη εβδομάδα με ροή, με πολύ συχνότερες αποστολές προς εμάς. Πλέον δρομολογούμε σε 2 φάσεις εβδομαδιαίως τις παραδόσεις και όλα μπαίνουν σε τροχιά εξομάλυνσης. Θα σας ενημερώνουμε όπως πάντα και μέσω emails για κάθε στάδιο της παραγγελίας σας.
Πάντα στη διάθεση σας!
Ευχαριστούμε πολύ!