Αποστολή & Επιστροφές

Παραγγελία

Η σύναψη έγκυρης παραγγελίας είναι δυνατή εφόσον ο καταναλωτής είναι δικαιοπρακτικά ικανός σύμφωνα με τον ελληνικό ΑΚ, ήτοι εφόσον έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί υπό δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης, σύμφωνα πάντα με τη δήλωση αυτού που παραγγέλλει, ο οποίος και φέρει την ευθύνη σε περίπτωση αναληθούς δήλωσης.

Η παραγγελία πραγματοποιείται είτε μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας

Ο χρήστης εγγράφεται στην ιστοσελίδα του Rologades.gr συμπληρώνοντας στην αντίστοιχη φόρμα τα στοιχεία που θα του ζητηθούν. Εν συνεχεία θα λάβει από το κατάστημα ένα ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής του.

Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η παραγγελία, συμπληρώνει στην αντίστοιχη φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης.

Η ολοκλήρωση της παραγγελίας πραγματοποιείται με την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης και την Οριστική Υποβολή αυτής. Μέχρι το σημείο της Οριστικής Υποβολής, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την προς ολοκλήρωση παραγγελία του οποιαδήποτε στιγμή. Από την στιγμή της Οριστικής Υποβολής και μετά, η ακύρωση πραγματοποιείται σε συνεννόηση του πελάτη με το κατάστημα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση [email protected] με ένδειξη «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον κωδικό αυτής, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Ο χρήστης αποστέλλει μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] είτε ακολουθώντας τη σχετική εφαρμογή της ιστοσελίδας στην επιλογή επικοινωνία, όπου συμπληρώνει την αντίστοιχη φόρμα. Σε συνέχεια του μηνύματος του χρήστη, θα επικοινωνήσουμε προσωπικά μαζί του, μέσω κάθε δυνατού τρόπου προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Τρόποι Αποστολής

Οι αποστολές πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, σε συνεργασία με την ταχυμεταφορική ACS Courier στην διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει. Μπορείτε επίσης να παραλάβετε το δέμα σας από το αντίστοιχο κατάστημα Courier της περιοχής σας. Δυσπρόσιτα μέρη ίσως ενέχουν επιπλέον χρόνο παράδοσης γι’ αυτό σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνήσουμε πρώτα μαζί σας.

Επιστροφές και Ακυρώσεις

ΕΛΛΑΔΑ

Α. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής των χρημάτων του αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα και μόνο. Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο καταναλωτής εντός 30 ημερολογιακών ημερών, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν παραληφθεί και ελεγχθεί τα προιόντα από το Rologades. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι εφικτή αν κι εφόσον: 

  • Έχει συμπληρωθεί και σταλεί από τον πελάτη το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης.
  • Το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει υποστεί φθορές και δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, επίσης δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το προϊόν, καθώς επίσης δεν έχουν αφαιρεθεί οι ζελατίνες (από καντράν, κούμπωμα κ.λπ.) και κανένα άλλο προστατευτικό στοιχείο.
  • Το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, στην οποία και παρελήφθη, χωρίς να λείπει κανένα από τα συνοδευτικά έντυπα / έγγραφα του προϊόντος (απόδειξη, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις κ.λπ.).

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο ή ελλιπές, ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει το Rologades.gr, με ποσό τέτοιο που θα καθοριστεί από το κατάστημα, ανάλογα με την κατάσταση του προϊόντος. Προϊόν το οποίο συνοδευόταν από επιπλέον δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο, αλλιώς θα αφαιρεθεί η αξία του δώρου από το επιστρεφόμενο ποσό. Σε γενικές γραμμές ισχύουν οι ισχύουσες διατάξεις του ν. 2251/1994 περί Υπαναχωρήσεως. Στην περίπτωση που σταλεί courier (αποκλειστικά ACS Courier) να παραλάβει το προϊόν από το χώρο του πελάτη, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με 10,00€ έξοδα (έξοδα courier).

Β. Επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος

Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν επιθυμεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δικαιούται, εντός της αυτής ως άνω προθεσμίας υπαναχώρησης (14 ημέρες από την παραλαβή κλπ), μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο, στην ίδια ως άνω κατάσταση. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με 10,00€ έξοδα (έξοδα courier).

Σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Rologades, σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, ή αποδεδειγμένα υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν που σας παραδόθηκε ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του, ο χρήστης δικαιούται χωρίς επιβάρυνσή του επισκευή του προϊόντος ή αντικατάστασή του.

Τα δικαιώματα ακύρωσης, υπαναχώρησης ή αντικατάστασης δεν πρέπει να συγχέονται με την περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, καθώς αυτά καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

Σχετικά  με την επιστροφή-αντικατάσταση πρέπει:

  • Το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
  • Το προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Κατά την επιστροφή του προϊόντος υποχρεωτικά επιστρέφεται και η δοθείσα κατά την παραλαβή γραπτή εγγύησή του.
  • Το προς αντικατάσταση προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Να έχει προηγηθεί σε κάθε περίπτωση η από μέρους σας άμεση επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα την ημέρα παραλαβής ή το αργότερο την επομένη εργάσιμη.

ΚΥΠΡΟΣ

Α. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής των χρημάτων του αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα και μόνο. Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο καταναλωτής εντός 30 ημερολογιακών ημερών, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν παραληφθεί και ελεγχθεί τα προιόντα από το Rologades. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι εφικτή αν κι εφόσον: 

  • Έχει συμπληρωθεί και σταλεί από τον πελάτη το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης.
  • Το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει υποστεί φθορές και δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, επίσης δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το προϊόν, καθώς επίσης δεν έχουν αφαιρεθεί οι ζελατίνες (από καντράν, κούμπωμα κ.λπ.) και κανένα άλλο προστατευτικό στοιχείο.
  • Το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, στην οποία και παρελήφθη, χωρίς να λείπει κανένα από τα συνοδευτικά έντυπα / έγγραφα του προϊόντος (απόδειξη, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις κ.λπ.).

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο ή ελλιπές, ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει το Rologades.gr, με ποσό τέτοιο που θα καθοριστεί από το κατάστημα, ανάλογα με την κατάσταση του προϊόντος. Προϊόν το οποίο συνοδευόταν από επιπλέον δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο, αλλιώς θα αφαιρεθεί η αξία του δώρου από το επιστρεφόμενο ποσό. Σε γενικές γραμμές ισχύουν οι ισχύουσες διατάξεις του ν. 2251/1994 περί Υπαναχωρήσεως. Αν ο πελάτης επιστρέψει το προϊόν ο ίδιος στο κατάστημά μας, δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο. Στην περίπτωση που σταλεί courier (αποκλειστικά ACS Courier) να παραλάβει το προϊόν από το χώρο του πελάτη, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με 15,00€ έξοδα (έξοδα courier).

Β. Επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος

Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν επιθυμεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δικαιούται, εντός της αυτής ως άνω προθεσμίας υπαναχώρησης (14 ημέρες από την παραλαβή κλπ), μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο, στην ίδια ως άνω κατάσταση. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με 20,00€ (έξοδα courier με την επιλογή αποστολής με πλοίο) ή 30,00€ (έξοδα courier με την επιλογή αποστολής με αεροπλάνο).

Σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Rologades.gr, σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, ή αποδεδειγμένα υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν που σας παραδόθηκε ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του, ο χρήστης δικαιούται χωρίς επιβάρυνσή του επισκευή του προϊόντος ή αντικατάστασή του.

Τα δικαιώματα ακύρωσης, υπαναχώρησης ή αντικατάστασης δεν πρέπει να συγχέονται με την περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, καθώς αυτά καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

Σχετικά  με την επιστροφή-αντικατάσταση πρέπει:

  • Το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
  • Το προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Κατά την επιστροφή του προϊόντος υποχρεωτικά επιστρέφεται και η δοθείσα κατά την παραλαβή γραπτή εγγύησή του.
  • Το προς αντικατάσταση προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Να έχει προηγηθεί σε κάθε περίπτωση η από μέρους σας άμεση επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα την ημέρα παραλαβής ή το αργότερο την επομένη εργάσιμη.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας αποστείλετε email στο [email protected], από το email που έχετε κάνει τη παραγγελία και να μας ενημερώσετε και θα αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελίας και της επιστροφής του ποσού. Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο καταναλωτής εντός 30 ημερολογιακών ημερών (εκτός αργιών, διακοπών, τραπεζικών αργιών). H δυνατότητα αυτή σας παρέχετε μέχρι την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για τη αποστολή της παραγγελίας σας. Αν μετά από αυτό το διάστημα δε βλέπετε ακόμη τα χρήματα στον λογαριασμό σας, μπορείτε να μας ενημερώσετε και μέσω email ώστε να εξετάσουμε το ζήτημα και έπειτα με το αποδεικτικό σας, να επικοινωνήσετε κατευθείαν με την τράπεζα σας για περισσότερες διευκρινίσεις.